بیمه ما
بیمه
آشنایی شما با انواع بیمه های مورد نیازتان در طول زندگی
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : آجرلو

سهام داران بیمه "ما":

درحال حاضر مهم ترین سهام دار شرکت بیمه ما، بانک ملت و شرکت های تابعه آن می باشند که بیش از 85 درصد سهام شرکت را در اختیار دارند.

 

ویژگی های بیمه "ما":

1- استفاده از تجارب گران قدر بانک ملت در امور مالی و سرمایه گذاری

2- استفاده از شبکه گسترده بانک ملت در اقصی نقاط کشور برای ارائه خدمات

3- استفاده از زبده ترین کادر تخصصی

4- استفاده از مجرب ترین شبکه فروش بیمه ای کشور

 

چه تضمینی برای ایفای تعهدات بیمه "ما" وجود دارد؟

 

شرکت بیمه "ما" با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شده است و کلیه عملیات بیمه ای شرکت تحت نظارت و با مشارکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت11:59---6 بهمن 1392
باسلام

امروز ساعت 8 غروب هستید من بیام دفترتون؟
پاسخ: بله هستم تشریف بیارین


میثم
ساعت13:48---3 بهمن 1392
پس من دوشنبه با شما تماس میگیرم و بعد میام خدمتتون.

راستی بیمه معلم هم 250 میلیارد تومن هستش.
پاسخ: باشه پس دوشنبه بیشتر باهم صحبت میکنیم تشکر خدانگهدار


میثم
ساعت13:03---3 بهمن 1392
جواب منو ندادین. پس خودتون هم شک دارید که بمونه یا جمع بشه. بابت این اطلاعاتی که به من دادین و همینطور وقتتون رو برای پاسخ سوالات من دادید ممنون. خدافظ
پاسخ: شرمنده اگر دیر شد برای این بود که من مشتری حضوری هم دارم باید به ایشون هم جواب میدادم درکل شرمنده که معطل شدین


میثم
ساعت12:40---3 بهمن 1392
ناراحت نشید اما بیمه شما تازه تاسیس هستش. خدای نکرده جمع نشه؟

من یکشنبه یا دوشنبه میام کرج. اگه عصری دفتر هستی بیام مزاحمت بشم. من ماهی یکصد و پنجاه هزار تومن میخوام واریز کنم.
پاسخ: خواهش میکنم ممنون که اینقد نکته سنج هستین و نظراتتون رو میگین، همین باعث پیشرفت ماست. باید بگم بیمه ها هم مثل بانک ها که نزد بانک مرکزی ضمانت دارندٰ طبق ماده 37 قانون بیمه و بیمه گری، قبل از تاسیس باید یه مبلغی رو پیش بیمه مرکزی ج.ا.ا بزارن که بالای 40 میلیارد هستش و در هر سال نیز به این تعهد اضافه میشه، چون تعداد مشتری ها بیشتر میشه، در غیر اینصورت نمیتونن فعالیت خودشون رو شروع کنن و مدام زیر نظر بیمه مرکزی تحت کنترل هستن و این باعث میشه که هیچ بیمه ای زیر سقف تعهداتی که در بیمه مرکزی داره به مشتری قولی نده تا بتونه به تعهدات خودش نسبت به بیمه گذاراش عمل کنه. قابل ذکر است که به نسبت مشتری ها سقف تهدات بیمه " ما" از 40 میلیارد به 250 میلیارد رسیده که از تمام بیمه ها بیشتره و این نشون میده که بیمه " ما " به نسبت سابقه کمی که داره بازخورد خوبی داشته چون مسئولان موفق که قبلا در بیمه های دیگر فعالیت داشتن رو به کار گرفته و پشتوانه ی خوبی هم داره که بانک ملت هستش. در این 85 سالی که صنعت بیمه داره فعالیت میکنه شما بیمه ای رو سراغ دارین که به قول خودتون جمع شده باشه؟حتی با وجود تغییر رژیم و نظام حاکم کشور و تغییرات آنچنانی در تورم! در ثانی حتی اگر در بدترین شرایط، بیمه ای بخواد جمع بشه طبق مواد 53 تا 73 قانون بیمه و بیمه گری، اون شرکت با یه شرکت محکم تر ( نسبت به سقف تعهداتی ) تلفیق میشه که حق بیمه گذاران ضایع نشه. و البته این رو هم بگم اگر این اتفاق بیافته، در پرداخت سود و خسارت های وارده به بیمه گذاران، اولویت با کسانی هستش که برای خود بیمه عمر خریداری کرده اند. که مهم ترین ماده، ماده 60 میباشد. پس مطمئنا در هیچ شرایطی شما یا هرکس دیگه ای که بیمه عمر برای خود و عزیزانشان تهیه میکنن متحمل ضرر نمیشن. منم همیشه در خدمت شما هستم فقط اگر از قبل تماس بگیرین ممنون میشم.


میثم
ساعت11:14---3 بهمن 1392
سلام

من در درجه اول میخوام یه سرمایه گذاری خوب باشه، که البته در کنارش پوششها هم برام خوب و مهمه. ساکن کمالشهرم. مجردم. 27سالمه. توی شرکت مسئول کنترل کیفیت هستم.

من بیمه پارسیان، کارآفرین و پاسارگاد رفتم پرسیدم. اما یکی از دوستام بیمه عمر ما داره گفت این بهتره. بهش گفتم شرایطش نسبت به بقیه از چه لحاظ بهتره ولی اون بنده خدا نتونست خوب جواب بده.
پاسخ: خیلی خوبه. شما دقیقا به 4 بیمه برتر در خصوص بیمه عمر مراجعه کردید. هر کدوم یه خوبی هایی به نسبت باقی بیمه ها دارن ولی بیمه "ما" نسبت به همه بهتره چون مدیران ارشد هر بیمه رو برای خدمات بهتر به کار گرفته. شرایطش نسبت به سرمایه گذاری که مد نظر شماست از این بابت بهتره که اولا پرداختی حق بیمه با سود روزشمار حساب میشه، البته روز شمار به این معنی که شما حتی اگر یک روز هم زودتر از موعد، حق بیمه رو پرداخت کنی سود روز شمار به شما تعلق میگیره ولی در باقی بیمه ها سود روز شمار، از سررسید قسط حساب میشه یعنی زودتر پرداخت کردن علنا بی معنیه. دوما سود مشارکت با سود مرکب حق بیمه تلفیق میشه( سود مرکب: سود روی سود میاد، اگر 100 داشته باشی با سود 10 درصد میشه 10 هزار تومن و در سال بعدی به جای سود دادن روی 100 هزار تومان اولیه روی 110 هزار تومان سود میاد و به همین ترتیب مبلغ به نسبت سود هر سال بیشتر میشه). در باقی بیمه ها سود مشارکت تعلق میگیره ولی جداگانه پرداخت میشه. با یه مثال بیشتر توضیح میدم: فرض کنیم شما سرمایه گذاری رو شروع کردین. سود مشارکت هم بر فرض 20 درصد باشه. اگر یک میلیون گذاشته باشی،بعنی تقریبا 200 هزار سود مشارکت.این مبلغ بعد از هر سال که بیمه نامه قرار باشه تموم بشه به تعداد سال ها جمع بسته میشه یعنی اگر قرار باشه بعد از ده سال بیمه نامه رو بازخرید کنی ده تا 200 تومن به شما میدن. ولی با همین مقدار حق بیمه و سود در بیمه "ما" این 200 تومن در سود مرکب ذخیره میشه در واقع شما اگر بعد از ده سال بیمه نامه رو خریداری کنین هرسال بیشتر از 200 هزار تومان به شما تعلق میگیره. بازم اگر سوالی هست در خدمت هستم


میثم
ساعت11:52---2 بهمن 1392
سلام.

خسته نباشید.

من حدود 6ماهه که میخوام یه بیمه عمر واسه خودم بگیرم. اما نمیدونم کدوم بیمه رو انتخاب کنم. لطفاً راهنماییم کنید.
پاسخ: سلام آقا میثم صبحتون بخیر قبل از هرچیزی، بهتون تبریک میگم بابت اینکه اینقدر زندگیت برات مهمه. اگر اجازه بدی اول باید چندتا سوال شخصی و مهم بپرسم! باید بدونم که از بیمه عمر چی میخوای ( عمر، سرمایه گذاری، پوشش ها و ... ) تا بتونم بیشتر راهنمایی کنم؟ سرپرست خانواده هستی یا هنوز نه؟ اگر متاهل هستی چندتا فرزند داری؟ تو کودوم استان یا شهر زندگی میکنی؟ چه شغلی داری؟ چون همونطوری که مطمئنا خودت میدونی این بیمه، اول بیمه عمره و بعد بیمه سرمایه گذاری که البته در قبال اینا یه سری پوشش ها هم داره. چون جواب سوالا شخصیه، اگر دوست داشتی شماره بزار تا باهات تماس بگیرم یا یه میل یا وبلاگ بزار یا با من تماس بگیر. همراه: 09370735151 و تلفکس: 02632826536


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 4807
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1